Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Підведено підсумки опитування громадян-відвідувачів суду в рамках Моніторингу стану незалежності суддів в Україні – 2013
Відповіді на питання анкети громадян – відвідувачів судів
(зведена анкета опитування громадян-выдвыдувачыв суду)
1. Оцініть, будь ласка, зручність умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо).
Назва суду |
кількість відповідей |
||||
незадовільно |
задовільно |
добре |
відмінно |
важко сказати |
|
Глухівський міськрайонний суд |
0 |
6 |
6 |
4 |
0 |
2. 2. Оцініть, будь ласка, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо).
Назва суду |
кількість відповідей |
||||
незадовільно |
задовільно |
добре |
відмінно |
важко сказати |
|
Глухівський міськрайонний суд |
0 |
4 |
5 |
7 |
0 |
3. 3. Оцініть, будь ласка, ефективність організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ; вчасність, з урахуванням поштового перебігу, надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо).
Назва суду |
кількість відповідей |
||||
незадовільно |
задовільно |
добре |
відмінно |
важко сказати |
|
Глухівський міськрайонний суд |
0 |
2 |
9 |
5 |
0 |
4. 4. Чи можете Ви сказати, що судді ставляться до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо?
Назва суду |
кількість відповідей |
||||
ні |
скоріше ні |
скоріше так |
так |
важко сказати |
|
Глухівський міськрайонний суд |
0 |
0 |
3 |
13 |
0 |
5. 5. Чи можете Ви сказати, що працівники апарату суду ставляться до відвідувачів суду коректно та ввічливо?
Назва суду |
кількість відповідей |
||||
ні |
скоріше ні |
скоріше так |
так |
важко сказати |
|
Глухівський міськрайонний суд |
0 |
0 |
4 |
12 |
0 |
6. 6. Чи можете Ви сказати, що суд при розгляді Вашої справи був незалежним та неупередженим та був забезпечений справедливий судовий розгляд?
Назва суду |
кількість відповідей |
||||
ні |
скоріше ні |
скоріше так |
так |
важко сказати |
|
Глухівський міськрайонний суд |
0 |
0 |
3 |
12 |
1 |
За підрахованими даними встановлено, що в опитуванні прийняли участь 16 громадян – відвідувачів суду. Проаналізувавши висловлену в анкетах думку громадян – відвідувачів можна дійти висновку, що респонденти в переважній більшості позитивно оцінюють роботу Глухівського міськрайонного суду Сумської області.
Зокрема, з підрахованих відповідей на питання щодо оцінки зручності умов перебування громадян проаналізовано, що зручність умов перебування громадян у суді оцінено оцінками «відмінно» - 4 респондентами (25% опитаних), «добре» - 6 респондентами (37% опитаних), «задовільно» - 8 респондентами (40% всіх опитаних). Загалом 100% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0%, не визначились з відповіддю – 0% осіб.
Повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду, відмітили оцінкою «відмінно» - 7 респондентами (44% всіх опитаних), «добре» - 5 респондентами (31% всіх опитаних), «задовільно» - 4 респондентами (25% всіх опитаних). Загалом 100% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0%, не визначились з відповіддю 0% осіб.
Ефективність роботи суду оцінили оцінкою «відмінно» - 5 респондентами (31% всіх опитаних), «добре» - 9 респондентами (56% всіх опитаних), «задовільно» - 2 респондентами (13% всіх опитаних). Загалом 100% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0%, не визначились з відповіддю 0% осіб.
На питання щодо ставлення суддів до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо, 13 респондентів (81% опитаних) відповіли, що судді ставляться до них коректно та ввічливо, скоріше так – відповіли 3 респондентів (19% всіх опитаних), скоріше ні – 0 респондентів, про неввічливість і некоректність суддів зазначили 0 респондентів (0% всіх опитаних). Загалом 100% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0%.
Коректне та ввічливе ставлення працівників суду до відвідувачів суду підтверджено 12 респондентами (76% всіх опитаних), скоріше так – 4 респондентами (24% всіх опитаних). Загалом 100% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню.
Ставлення осіб щодо забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ розподілилось наступним чином: 12 респондента, що становить 76% всіх опитаних, відмітили справедливість, незалежність та неупередженість при розгляді справ судом, скоріше так – відповіли 3 респондента (18% всіх опитаних), скоріше ні – 0 респондентів (0% всіх опитаних), негативно відповіли – 0 респондентів (0% всіх опитаних), 1 респонденту (6% опитаних) важко відповісти. Загалом 94% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0%, не визначились з відповіддю 6% осіб.
Підсумовуючи в середньому відповіді респондентів на 6 запитань, позитивно оцінили організаційну діяльність суду 98,69% всіх опитаних, негативно - 0% та не визначились з відповіддю – 1,31% осіб.
Так слід відмітити пропозиції і зауваження громадян, що були відмічені в анкетах, а саме, що недостатньо місць для оформлення документів та необхідність нового приміщення суду. Висловлено також пропозицію щодо виділення кімнати для ознайомлення з документами.
Таким чином, проаналізувавши результати відповідей на висвітлені питання в анкеті, можна прийти до висновку, що в цілому громадяни-відвідувачі суду задоволені організацією роботи та ставленням суддів і працівників суду до громадян.