flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Підведено підсумки опитування громадян-відвідувачів суду в рамках Моніторингу стану незалежності суддів в Україні – 2013

19 серпня 2013, 16:59

Підведено підсумки опитування громадян-відвідувачів суду в рамках Моніторингу стану незалежності суддів в Україні – 2013

Відповіді на питання анкети громадян – відвідувачів судів

(зведена анкета опитування громадян-выдвыдувачыв суду)

1.       Оцініть, будь ласка, зручність умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо).

 

Назва суду

кількість відповідей

незадовільно

задовільно

добре

відмінно

важко сказати

Глухівський міськрайонний суд

0

6

6

4

0

 

 

2.              2.    Оцініть, будь ласка, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо).

 

Назва суду

кількість відповідей

незадовільно

задовільно

добре

відмінно

важко сказати

Глухівський міськрайонний суд

0

4

5

7

0

 

 

3.             3.     Оцініть, будь ласка, ефективність організації роботи суду (дотримання строків та процедур  розгляду справ; вчасність, з урахуванням поштового перебігу, надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо).

 

Назва суду

кількість відповідей

незадовільно

задовільно

добре

відмінно

важко сказати

Глухівський міськрайонний суд

0

2

9

5

0

 
 

4.              4.         Чи можете Ви сказати, що судді ставляться до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо?

 

Назва суду

кількість відповідей

ні

скоріше ні

скоріше так

так

важко сказати

Глухівський міськрайонний суд

0

0

3

13

0

 

5.                  5.        Чи можете Ви сказати, що працівники апарату суду ставляться до відвідувачів суду  коректно та ввічливо?

 

Назва суду

кількість відповідей

ні

скоріше ні

скоріше так

так

важко сказати

Глухівський міськрайонний суд

0

0

4

12

0

 

 

6.                  6.          Чи можете Ви сказати, що суд при розгляді Вашої справи був незалежним та неупередженим та був забезпечений справедливий судовий розгляд?

 

Назва суду

кількість відповідей

ні

скоріше ні

скоріше так

так

важко сказати

Глухівський міськрайонний суд

0

0

3

12

1

 

 

 

За підрахованими даними встановлено, що в опитуванні прийняли участь 16  громадян – відвідувачів суду. Проаналізувавши висловлену в анкетах думку громадян – відвідувачів можна дійти висновку, що респонденти в переважній більшості позитивно оцінюють роботу Глухівського міськрайонного суду Сумської області.

 

Зокрема, з підрахованих відповідей на питання щодо оцінки зручності умов перебування громадян проаналізовано, що зручність умов перебування громадян у суді оцінено оцінками «відмінно» - 4 респондентами (25% опитаних), «добре» - 6 респондентами (37% опитаних), «задовільно» - 8 респондентами (40% всіх опитаних). Загалом 100% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0%, не визначились з відповіддю – 0% осіб.

 

Повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду, відмітили оцінкою «відмінно» - 7 респондентами (44% всіх опитаних), «добре» - 5 респондентами (31% всіх опитаних), «задовільно» - 4 респондентами (25% всіх опитаних). Загалом 100%  опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0%, не визначились з відповіддю 0% осіб.

 

Ефективність роботи суду оцінили оцінкою «відмінно» - 5 респондентами (31% всіх опитаних), «добре» - 9 респондентами (56% всіх опитаних), «задовільно» - 2 респондентами (13% всіх опитаних). Загалом 100% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0%, не визначились з відповіддю 0% осіб.

 

На питання щодо ставлення суддів до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо, 13 респондентів (81% опитаних) відповіли, що судді ставляться до них коректно та ввічливо, скоріше так – відповіли 3 респондентів (19% всіх опитаних), скоріше ні – 0 респондентів, про неввічливість і некоректність суддів зазначили 0 респондентів (0% всіх опитаних). Загалом 100% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0%.

 

Коректне та ввічливе ставлення працівників суду до відвідувачів суду підтверджено 12 респондентами (76% всіх опитаних), скоріше так – 4 респондентами (24% всіх опитаних). Загалом 100% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню.

 

Ставлення осіб щодо забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ розподілилось наступним чином: 12 респондента, що становить 76% всіх опитаних, відмітили справедливість, незалежність та неупередженість при розгляді справ судом, скоріше так – відповіли 3 респондента (18% всіх опитаних), скоріше ні – 0 респондентів (0% всіх опитаних), негативно відповіли – 0 респондентів (0% всіх опитаних), 1 респонденту (6% опитаних) важко відповісти. Загалом 94% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0%, не визначились з відповіддю 6% осіб.

 

Підсумовуючи в середньому відповіді респондентів на 6 запитань, позитивно оцінили організаційну діяльність суду 98,69% всіх опитаних, негативно - 0%  та не визначились з відповіддю – 1,31% осіб.

 

Так слід відмітити пропозиції і зауваження громадян, що були відмічені в анкетах, а саме, що недостатньо місць для оформлення документів та необхідність нового приміщення суду. Висловлено також пропозицію щодо виділення кімнати для ознайомлення з документами.

 

Таким чином, проаналізувавши результати відповідей на висвітлені питання в анкеті, можна прийти до висновку, що в цілому громадяни-відвідувачі суду задоволені організацією роботи та ставленням суддів і працівників суду до громадян.