flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Підведено підсумки опитування громадян-відвідувачів суду в рамках Моніторингу стану незалежності суддів в Україні – 2012

11 вересня 2012, 13:04

Підведено підсумки опитування громадян-відвідувачів суду в рамках Моніторингу стану незалежності суддів в Україні – 2012

 

За підрахованими даними встановлено, що в опитуванні прийняли участь 20 громадян – відвідувачів суду. Проаналізувавши висловлену в анкетах думку громадян – відвідувачів можна дійти висновку, що респонденти в переважній більшості позитивно оцінюють роботу Глухівського міськрайонного суду Сумської області.

 

Зокрема, з підрахованих відповідей на питання щодо оцінки зручності умов перебування громадян проаналізовано, що зручність умов перебування громадян у суді оцінено оцінками «відмінно» - 0 респондентів, «добре» - 12 респондентами (60% опитаних), «задовільно» - 8 респондентами (40% всіх опитаних). Загалом 100% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0%, не визначились з відповіддю – 0% осіб.

 

Повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду, відмітили оцінкою «відмінно» - 2 респондентами (10% всіх опитаних), «добре» - 13 респондентами (65% всіх опитаних), «задовільно» - 5 респондентами (25% всіх опитаних). Загалом 100%  опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0%, не визначились з відповіддю 0% осіб.

 

Ефективність роботи суду оцінили оцінкою «відмінно» - 2 респондентами (10% всіх опитаних), «добре» - 12 респондентами (60% всіх опитаних), «задовільно» - 6 респондентами (30% всіх опитаних). Загалом 100% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 0%, не визначились з відповіддю 0% осіб.

 

На питання щодо ставлення суддів до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо, 4 респондентів (20% опитаних) відповіли, що судді ставляться до них коректно та ввічливо, скоріше так – відповіли 11 респондентів (55% всіх опитаних), скоріше ні – 2 респондентів (10% всіх опитаних), про неввічливість і некоректність суддів зазначили 0 респондентів (0% всіх опитаних), 3 респондентів не змогли надати чіткої відповіді на питання (15% опитаних). Загалом 15% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 10%, не визначились з відповіддю 15% осіб.

 

Коректне та ввічливе ставлення працівників суду до відвідувачів суду підтверджено 7 респондентами (35% всіх опитаних), скоріше так – 11 респондентами (55% всіх опитаних), скоріше ні – 1 респондентами (5% всіх опитаних),  1 респондент (5% всіх опитаних) вагались надати відповідь. Загалом 90% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 5%, не визначились з відповіддю 5% осіб.

 

Ставлення осіб щодо забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ розподілилось наступним чином: 3 респондента, що становить 15% всіх опитаних, відмітили справедливість, незалежність та неупередженість при розгляді справ судом, скоріше так – відповіли 11 респондента (55% всіх опитаних), скоріше ні – 1 респондентів (5% всіх опитаних), негативно відповіли – 1 респондентів (5% всіх опитаних), 4 респондентам (20% опитаних) важко відповісти. Загалом 14% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 5%, не визначились з відповіддю 20% осіб.

 

Підсумовуючи в середньому відповіді респондентів на 6 запитань, позитивно оцінили організаційну діяльність суду 92,5% всіх опитаних, негативно - 5%  та не визначились з відповіддю – 3,5% осіб.

 

Так слід відмітити пропозиції і зауваження громадян, що були відмічені в анкетах, а саме, що недостатньо місць для оформлення документів та необхідність нового приміщення суду. Висловлено також пропозицію щодо виділення кімнати для ознайомлення з документами.

 

Таким чином, проаналізувавши результати відповідей на висвітлені питання в анкеті, можна прийти до висновку, що в цілому громадяни-відвідувачі суду задоволені організацією роботи та ставленням суддів і працівників суду до громадян.